Filmy kanapa, plaża

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kanapa, plaża. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Czerwone niebo

0,0
7,0
Wszyscy znamy ludzi, którzy podczas imprezy wolą podpierać ściany i z wyższością komentować zachowanie tańczących. Problem Leona (Thomas Schubert) polega na tym, że zachowuje się tak przez całe życie. Mężczyzna pozostaje irytującym „psuj-zabawą” nawet podczas wakacji nad Bałtykiem, które jego znajomym upływają pod znakiem kąpieli, spacerów i niezobowiązujących flirtów. Na obronę swojej postawy Leon ma tylko jeden argument – jest aspirującym pisarzem pracującym nad stworzeniem wielkiej powieści. Potencjalne arcydzieło okazuje się jednak narcystycznym bełkotem, a wakacyjna sielanka zostaje zakłócona przez tragiczną w skutkach falę pożarów. Czy w tych okolicznościach Leon zrozumie, że rzeczywistość bywa dużo bardziej oryginalna od fikcji?
44-letni Adaś Miauczyński, sfrustrowany inteligent- nauczyciel- polonista, rozwiedziony, kochający dorastającego syna - to bohater, którego już znamy z wcześniejszych filmów Marka Koterskiego: "Nic śmiesznego: i "Ajlawju". Miauczyński w "Dniu świra" to człowiek przeżywający "piekło najbliższych pięciu minut". Niczym bohater romantyczny przeżywa i cierpi za kraj, za miliony, a zabija go obecna chwila, nieznośna powtarzalność codziennych czynności i nienawistny mu kontakt z drugim człowiekiem. W sferze uczuć patriotycznych jest wielki, w sferze uczuć i zachowań codziennych - tylko małym, agresywnym gnojem.

Eros

6,1
Trzy wizje erotyzmu. Film składa się z trzech nowel ("Ręka", "Equilibrium", "Niebezpieczna kolej rzeczy"), wyreżyserowanych przez cenionych reżyserów Wong Kar-Wai, Steven Soderbergh, Michelangelo Antonioni. Inicjatorem projektu był Antonioni, ponad 90-letni mistrz kina. To podeszły wiek sprawił, że twórca zrezygnował z jednorodnej fabuły na rzecz struktury nowelowej i zaprosił do współpracy kolegów. Każdy z artystów na swój sposób pragnie pokazać związek erotyzmu z miłością.


Adriana żyje sama, ale nie samotnie. Przeciwnie, życie towarzyskie i znajomości - zwłaszcza z mężczyznami - są najważniejszą częścią jej egzystencji. Pracuje, a raczej ma zawsze jakieś zajęcie nieźle płatne, nie wymagające wiele więcej ponad urodę, młodość, obycie i potoczną inteligencję. Może więc to być zajęcie manicurzystki, modelki, cover-girl lub statystowanie w filmie. Zarobki wystarczają Adrianie na opłacenie niewielkiego, ale nowoczesnego mieszkania, mały samochód i modną garderobę na każdą okazję. A to najważniejsze, bo życie Adriany upływa właśnie od okazji do okazji. Jej życie "właściwe" to spotkania, przyjęcia, wizyty w lokalach, wycieczki do kina lub na weekend za miasto. Partnerzy zmieniają się często i bywają różni.
Daphne Wilder (Diane Keaton) bezgranicznie kocha swoje córki. Największą troskę przejawia w stosunku do najmłodszej, czarującej Milly (Mandy Moore). Jej czar, uroda i niewinność działa na mężczyzn jak przysłowiowy lep na muchy. Mając w pamięci błędy, jakie sama popełniła w młodości, Daphne postanawia znaleźć dla Milly mężczyznę idealnego. W tym celu, bez wiedzy córki, umieszcza w internecie ogłoszenie matrymonialne. Ten sposób poszukiwania najlepszego kandydata na męża wprowadza w życie Milly wiele zamieszania, tym bardziej, że matka popełnia gafę za gafą i często swoim postępowaniem wprawia córkę w zakłopotanie. Wszystko jednak dla jej dobra i w imię prawdziwej miłości.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…